sobota, 2 maja 2015

finally

heii wszystkim! 
Naprawdę bardzo przepraszam za moją nieobecność. Strasznie stresowałam się egzaminami. Jednak nie powinniśmy się bać nieuniknionego, prawda?:)
Tak więc, dzisiaj mam dla Was zdjęcia, które nie są robione w moim pokoju, jee! 
Na początku Ania nie za bardzo chciała robić zdjęcia, dlatego na początku ja jej robiłam, a potem, gdy porobiła trochę mi powiedziała, że czuje sie spełniona, haha. Zaczęła narzekać, że ona nie ma aparatu, a naprawdę jej się to mega podoba. Stwierdziłyśmy, że musimy chodzić częściej na zdjęcia. Mam już zaplanowane różne miejsca i może zrobimy jakieś zdjęcia bardziej tematyczne. 

Co do szkół: pamiętacie mój dylemat- technikum czy liceum? Zdecydowałam, że wybiorę 3 licea. Sama do końca nie wiem czemu nie zdecydowałam się na technikum, ale nie żałuje. Papiery musiałam złożyć do 30 kwietnia. Zabrałam się za to ok 17 i już na drugi dzień miałam zawozić wniosek, ale na szczęście się wstrzymałam. Nie miałam czasu, więc to był chyba jakiś znak, bo postanowiłam zmienić 2 pierwsze miejsca na mojej liście. Teraz czuje, że dokonalam slusznego wyboru. Tamtą decyzje podjęłam zbyt pochopnie. Składając papiery zaznaczyłam wszystkie klasy w każdej szkole, ponieważ tak zalecano. Łatwiej jest się przepisać z klasy do klasy niż ze szkoły do innej szkoły.
Jeżeli ktos by nie rozumiał, to wybiera się 3 szkoły (moze byc i lo i technikum) i zanosi sie papiery do szkoly pierwszego wyboru, czyli do szkoly, którą postanowiliśmy postawić na 1 miejsce. Mam nadzieje, ze zrozumieliscie haha.








 sweter- primark| spodnie- hm| bluzka- sinsay| okulary- sinsay| buty- primark| kurtka- koleżanki

Mam nadzieje, ze zdjęcia wam się podobają! :) Nastepny post bedzie jakos niedługo, bo już mam co do niego plany, tak wiec do zobaczonka.

Klaudia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie komentarze <3