niedziela, 1 lutego 2015

+3

Hej wszystkim!
Jest 1 luty, a moim zdaniem pogoda przypomina wczesną wiosnę. Oczywiście, że nie narzekam, ale przez te ciągłe i nagłe zmiany pogody moja głowa cierpi. Z racji tego, że dzisiaj słońce nie zawiodło- wyszłam z mamą do parku na spacer, a przy okazji porobiłyśmy trochę zdjęć. Głównie to ona mnie i to mnie troszkę podbudowało w tym, żeby znów się ogarnąć i prowadzić bloga. Sprawia mi to naprawdę dużo frajdy, to całe robienie zdjęć pod kątem bloga, obrabianie ich i dzieleniem się nimi z wami. Mam nadzieję, że będzie coraz więcej odbiorców mojego bloga i z chęcią będziecie go czytali, ponieważ chciałabym wam pokazać troszkę mój punkt widzenia na różne sprawy, ale również dzielić się z wami różnymi wydarzeniami z mojego życia lub po prostu dodawać zdjęcia z amatorskich ''sesji'' z koleżankami.


  
A wy jak spędziliście niedzielę? Skorzystaliście z ładnej pogody czy może leniuchowaliście w łóżku?
Teraz Was żegnam i lecę czytać prawdopodobnie najlepszą książkę jaka może być:


Klaudia

2 komentarze:

  1. super post! miłego czytania, serio najlepsza książka <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post! <3 ps miłego czytania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze <3